Monday 11 May 2009

An excerpt from Hikayat Mat Jenin..

"Hello..." akhirnya panggilanku bersambut.
"Boleh saya bercakap dengan Raja Nor Mustaqimah?"
Aku berasa suaraku bergetar.
"Sedang bercakap sekarang. Siapa di sana?"
"Saya... saya, Mat Jenin."
"Oh, Encik Mat Jenin! Ada hal penting ke telefon tengah-tengah malam begini?"
"Ya, ya... penting."
"Cakaplah."
"Hmmm... Hmmm...."
"Kenapa, encik?"
"Sa... saya...."
"Eh! Kenapa ni?"
"Hmmm... saya... saya cintakan awak."
"Ha?"
"Kita... kita kahwin! Mahu?"
"Ha?"

Sorry it's in Malay... if u do find out what it means, u will laugh, well maybe. haha. but one thing's for sure is it did make me laugh.. haha. there's another part of short story that seems cute to me. =D
lol. ok. gtg. needa study for malay lit.. bye babes. haha.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Another Day....

No comments: